Join Now
Go to Blackeyedpeas.com Go to Fergie.com Go to Will-i-am.com
Login: Remember me
@438 [?]
Thursday April 24, 2014
Avatar

mizzgigglez96

Member since: January 13, 2007
Last visit: June 2, 2007
Name: Elizabeth
Gender: Female
Age: 22
Location: Fort washington (Maryland)
Country: United States
Fav. BEP: Fergie
Fav. Song: Don't Phunk with my Heart
Fav. Video: My Humps
Send a private message
Add to buddylist
aol_id: mizz.giggles10@yahoo.com
msn_id: mizz.giggles_10@hotmail.com
myPROFILE myWEBSITE myEMAIL myGALLERY myJOURNAL myFAVORITES myBUDDIES

Latest Journal Entry

WHAT CUSS WORDS REALLY MEAN(LOL)

category: Anything | February 3 | @680 | comments comments(5)

Body: The mom calls the husband a "bastard" and then the dad calls the wife a "bitch" and billy goes to his mom and says "mom what's a bitch and a bastard?" and the mom says "well, a bitch is a lady and a bastard is a gentlemen" and then later billy goes outside and hears his neighbors, and hears "Put your penis in my vagina!" So Billy goes to his mom and says "mom whats a penis and vagina?" His moms says "Well Billy, a penis is a hat and a vagina is a coat" and then later billy sees his dad shaving and cuts himself and says "Shit" and billy said...


I WANNA FIGHT A SLUT NAME JACKIE!!!!
category: Life
comments comments(4)
added on: 01/26 @944
read more...
DIS IS WHAT MA NAME MEANS
category: Anything
comments comments(0)
added on: 01/25 @070
read more...
HEY EVERY1 DIS IS SEMD
category: BEP
comments comments(0)
added on: 01/24 @989
read more...

myGALLERY

Latest additions


A player

A player

Published on: 01/28/2007

Me

Me

Published on: 01/24/2007

Fergie

Fergie

Published on: 01/24/2007

Latest Member Comments

tunay59
02/23/09 @434
hi Elizabeth...
manda15
04/18/07 @017
Avatar
not much really i got my eyebrow piecred
manda15
04/18/07 @886
Avatar
hey long time no talk
DLPrincess
02/03/07 @935
Avatar
yeah im happy and u wut's new?
DLPrincess
02/01/07 @249
Avatar
haha yeah guess wut i gots me a man!!!
DLPrincess
01/29/07 @069
Avatar
nothing much just kinda bored u?

Post comment





To post comments you need to be logged in

If you're not a registered member, click here to sign up.




Profile



Member name:
   mizzgigglez96
Full Name:
  Elizabeth
Gender:
  Female
Age:
  22
Country:
  United States

Actions:
send email Send mizzgigglez96 an email
view profile View mizzgigglez96's profile
visit site Visit mizzgigglez96's website
will.i.am / AM / i / UMG
Produced by Brothers in art